Peace & Joy

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een stempel kaart zien met de basic kerst 
stempels van Studio Light.

Ik ben aan de slag gegaan met de takjes en besjes, en heb hier
een krans op een kaart gemaakt.


Ik ben begonnen met drie kleuren inkt te blenden voor de
achtergrond. Vervolgens heb ik met water wat spetters gemaakt .


Op de achtergrond heb ik met de stempel STAMPSL213 
een afdruk gemaakt met een bruine inkt.


Met de grijze inkt die ik ook in de achtergrond heb verwerkt heb
ik de dennentakken gestempeld in een cirkel.
Met zwarte inkt heb ik daar overheen gestempeld. Met
gouden embosspoeder heb ik de besjes en sterren gemaakt.


gebruikte artikelen:
STAMPSL213
STAMPSL211
STAMPWW193

Groetjes Joyce



Reacties

  1. prachtige kerstkaart Joyce...zo mooi opgebouwd met een prachtige blauwe achtergrond en een leuke gestempelde krans erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er weg van! Zo mooi gedaan! Dank je voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten