Happy birthday cards for men

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een aantal kaartjes laten zien die ik heb gemaakt met de gelli plate. Voor deze kaarten ben ik aan de slag gegaan met een van de prachtige stempel sets van Viva Decor.


Ik heb de 4" gelli plate gebruikt. Hierop heb ik met Zig clean color brush markers gekleurd en met de brayer uitgerold. Druk je gelli plate op je waterArt papier.


Ik heb hierna een masker (printerprint) aangebracht zodat de randen mooi blijven. Plak je stempel op je clear blok. Kleur met de marker op je stempel. Dat rol je uit met je brayer, en druk af.


Rondom de cirkel heb ik met de nieuwe wink of stella gelpennen gebruikt, en wat accenten aangebracht. Heb het geheel afgemaakt met een perlenpen

Dit waren mijn mannen kaarten. 

Groetjes Joyce 

Reacties

  1. Goedemorgen Joyce,

    Wat een gave kaarten vooral de onderste is erg mooi geworden!

    Fijn weekend
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave kaarten, heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super stoere kaarten, de eerste vind ik heel tof.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten