Lavendel brievenhouder

Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie een brievenhouder zien die ik onlangs maakte.
Ik ben begonnen om alle randjes te bewerken met gesso. Hierna heb ik de binnenkant beplakt met design papier. Met een hobbymes heb ik vervolgens alle sleufjes uitgesneden. Daarna heb ik de buitenkant beplakt en het geheel in elkaar gezet. Voor een gladde afwerking zijn de sleufjes aan de buitenkant niet uitgesneden.


De mal van Marianne Design heb ik versierd met wat takjes, blaadjes, bloemen en tekst. De tekst heb ik met versamark en embospoeder aangebracht.


Door Maya Gold te mengen in structuurpasta heb ik een mooie zachte paarse structuur aangebracht. Deze structuur heeft nu een heel subtiel glimmertje.


Met Maya Gold kun je ook prima stempelen, let wel op dat direct je stempel afwast. Doe je dat niet droogt de Maya Gold permanent op je stempel op!
Ik kies ervoor om de Maya Gold met een sponsje op mijn stempel aan te brengen en vervolgens de afdruk te maken. Door het met een sponsje de doen kun je verf gelijkmatig verdelen.


Om het geheel af te maken heb ik aan de voorzijde nog wat wondgaas, takjes, blaadjes, bloemen en vlindertjes aangebracht.


Dit was mijn project weer.

Groetjes Joyce

Reacties

  1. Heel mooi gemaakt! Prachtig gemaakt en zo mooi afgewerkt Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie brievenhouder in mooie kleurtjes,Joyce.Prachtig afgewerkt met de bloemetjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Joyce!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat heb je dat mooi gemaakt Joyce en bedankt voor de tip over de Maya Gold.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is werkelijk prachtig geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten